به نقل از سایت استاد عبدالوحید فیاضی:

 

چند روزی است که انتشار خبری غیرمنتظره، خیل عظیم نیروهای ارزشی و انقلابی حوزه انتخابیه‌ ما را نگران کرده است.
این خبر آنچنان غافلگیرکننده بود که هر کس از آن مطلع شد، آن را شایعه و دروغ فرض کرد!
آن را شایعه و دروغ فرض کرد چون طبق هیچ تحلیل و مستنداتی، نمی شد آن خبر را صواب دانست.
خبر بروز مانع در امر تایید صلاحیت شخصیت فرهیخته و محبوب استان ما؛ حاج عبدالوحید فیاضی، چیزی نبود که به راحتی بشود از کنار آن عبور کرد.
این شخصیت که در شهرستان و استان به عنوان یک عنصر به شدت ولایی و بسیجی شناخته میشود، ناگهان با صحنه گردانی و بازیگری عده‌ای خاص، متهم به ارتباط با جریان انحرافی میشود!!

یا للعجب!! آنان که در روزهای سخت فتنه، به جای گوش سپاری و توجه به منویات رهبر عزیز انقلاب، مشغول تخریب دولت و تضعیف مواضع رهبر فرزانه بودند، کسی را متهم به ارتباط با جریان منحوس انحرافی می‌کنند که تمام هستی خود را برای دفاع از حریم ولایت به کف گرفته است!
عبدالوحید فیاضی و امثال او دیروز در جبهه های جنوب و غرب، جان شان را به کف گرفتند و نفس به نفس با دشمن متجاوز جنگیدند. و امروز نیز که در جبهه های سیاسی و فرهنگی برای دفاع از ارزش های اصیل اسلام با فزون طلبان و منحرفان مبارزه می‌کنند، از به جان خریدن تهمت ها و دورغ های رنگ به رنگ باکشان نیست. آری! حافظه مردم متدین و انقلابی ما از این گونه  ترورهای شخصیتی آکنده است.
اگر دفاع از حریم ولایت و صیانت از حقوق مردم، مستلزم ترکشهای اینچنینی است، چه غم که در این راه مجروح شویم!
کسانی که گمان برده اند فیاضی و امثال فیاضی با چنین توطئه‌ها و ترفندهایی از دفاع از حقوق مردم و پاسداشت حریم ولایت، کناره می‌گیرند بدانند، آنان که در روزهای سخت دفاع مقدس، از ایثار جان در راه اسلام و انقلاب دریغ نکردند، از ایثار آبرو در این مسیر دریغ نخواهند کرد!
اما آنان که نان ولایت را خوردند و به نام و نشان ولایت خیانت کردند، همان کباده‌کشان «ذوب در ولایت» و «شیعه تنوری» که هنگام امتحان عاشورایی فتنه 88، در برابر ندای «هل من ناصر» نائب امام زمان، عبیدالله بن حر جُعفی شدند و غنودن در منجلاب مطامع سیاسی و اقتصادی شان را به دفاع از حریم ولایت ترجیح دادند، بدانند که در پیشگاه خداوند متعال نسبت به رفتار و گفتار منافقانه خود، مسئول و معاقبند!

و اما سخنی در رابطه با شورای محترم نگهبان!
ما از بن دندان به اهمیت جایگاه این لجنه‌ی گرانسنگ در نظام اسلامی معتقدیم و از مدافعین جدی و همیشگی اختیارات و وظائف این شورا بوده ایم و هستیم و خواهیم بود.
شورای نگهبان به تصریح امام خمینی و امام خامنه ای ضامن اعتبار اسلامی و امنیت سیاسی دستگاههای حکومتی است و اکنون نیز همچون همیشه به رسالت خطیر خود عمل کرده است و اگر ما در انجام این وظائف، از سوی این شورای محترم خلل و سستی ببینیم، خود مدعی و منتقد آن خواهیم بود.
برای ما جای بسی خوشوقتی است که شورای محترم نگهبان در انجام رسالت خطیر خود آنچنان مصمم است که حتی فرزندان پاکباخته و امتحان پس داده این نظام را هم از پایشگری موشکافانه خود برکنار نمی داند.

اینک که شورای محترم نگهبان با استقلال همیشگی و مقاومت در برابر سفارش و پیغام و پسغام برخی افراد و جریانات خاص، بررسی همه جانبه ای به عمل آورده و با صدور رای عادلانه، به موج سواری شایعه پردازان خاتمه داده است، شایسته است دروغ پردازان و شایعه سازان، «یوم تبلی السرائر» را به یاد آورده و در محکمه وجدان شان سرافکنده و شرمگین باشند!
همگان باید بدانند که فرجام انتخابات را نه فریب و شایعه و شانتاژ، که خواست و رأی مرم رقم خواهد زد و اگر کسی در برابر خواست مردم به ترفندهای موذیانه و منافقانه متوسل شود، سرنوشتی بهتر از فتنه گران فتنه 88 نخواهد داشت!


آنان که می پندارند از ایجاد هیاهو و آلوده کردن فضای انتخابات به غبار تهمت و فریب، طرفی برخواهند بست، بدانند که سرنوشت همه‌ی هیاهوها خفتن است و تقدیر همه غبارها، نشستن!
و به فرموده قرآن کریم «فامّا الزّبد فیذهب جُفاءً و امّا ما ینفع النّاس فیمکُث فی الارض» : باطل، همچون کف روی سیلاب است که به زودی محو خواهد شد و اما آنچه مایه خیر و نفع مردمان است، بر روی زمین باقی خواهد ماند (رعد / 17)

وعده همه ما روز 12 اسفند پای صندوقهای رای