بسمه تعالی

مردم بیدار و بصیر نور ، محمودآباد ، رویان ، چمستان ، سرخرود ، ایزدشهر و بلده

سلام بر شما که نسیم حضور پرشورتان در پای صندوق های رأی ، یکی دیگر از بهاری ترین فصل های تاریخ پرافتخار نور و محمودآباد را رقم زده است.

حماسه بزرگ 12 اسفند و حضور آگاهانه و شجاعانه شما در انتخابات ، شور و نشاط بی سابقه ای در حوزه انتخابیه به پا کرده است ؛     حضور پرشور زنان و مردان علاقمند به تغییر سرنوشت خود ، سرمایه اجتماعی بزرگی است که فقط  با لطف پروردگار قادر متعال ممکن بود. شما مردم قهرمان و سرافراز ، این بار چابک تر از همیشه با جهشی بی نظیر از موانع موجود عبور کرده و راه را برای خرمی و آبادانی و توسعه کشور عزیز و حوزه انتخابیه مان باز کرده اید.

اگرچه نظام سلطه جهانی با همه توان در جهت ناامید کردن مردم ، امپراطوری رسانه ای خود را به نبرد     با ملت گسیل داشته بود اما شما مردم نشان دادید که با امتثال از رهنمود یگانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (دام ظله) از حق خود برای رسیدن به رشد و تعالی چشم پوشی نخواهید کرد.

انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی علاوه بر حاصل شیرینی که به همراه داشت ، به نسل نواندیش ما نوید پیشرفت و امید به بهبود را داده است. بسی خرسندم که در سایه لطف پروردگار و با دعای صاحبدلان و تلاش و تعاطی افکار همگان توانسته ایم بذر امید به پیشرفت و بهتر زیستن را در جان جوانان ترقی خواه این سرزمین بکاریم و این ، بزرگ ترین دستاورد حماسه 12 اسفند است.

اینک با تأکید بر پیمان با خدا و مردم ، همه تدبیر و توان خود را در جهت ارتقاء جایگاه مجلس شورای اسلامی به عنوان بنیادی ترین نهاد تقنینی و نظارتی نظام اسلامی و رفع موانع موجود برای توسعه حوزه انتخابیه و بستر سازی تحولات بزرگ و رضایت مردم وفادار و شریف به کار خواهم بست. بی شک این راه دشوار با حمایت اهالی فکر و فرهنگ ، روحانیت معظم ، معلمان بیدارگر ، دانشگاهیان و دانشجویان عزیز ، خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، بسیجیان و ایثارگران ، بازاریان شریف ، کارگران و کشاورزان زحمتکش ، ، ورزشکاران غیور ، زنان شرافتمند ، فعالان بخش حمل و نقل و همه اقشار دیگر به فرجام رضایت بخشی رسیده است.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند سبحان و سپاس از مردم قدرشناس و بصیر و تشکر از فعالان ستاد های انتخاباتی خود که بدون چشم داشت ، آگاهانه و عاشقانه این معلم خدمتگزار را حمایت کردند ، از همگان میخواهم برکت وحدت و انسجام ناشی از حضور یکپارچه در انتخابات را که در ظل توجهات حضرت ولی عصر امام زمان (عج) و ولایت مطلقه رهبر معظم انقلاب اسلامی پدید آمده است ، پاس داشته و با پیام رحمت و مهربانی فصل جدیدی از همدلی و همداستانی را برای این مرز و بوم رقم بزنیم.

اینجانب صرف نظر از همه ناملایمات پیش آمده ، از همه نامزدهای محترم انتخابات نهمین دوره مجاس شورای اسلامی و طرفدارانشان که با حضور در صحنه ، هیجان سیاسی خاصی به فضای رقابت این دوره بخشیده و بیشترین مشارکت مردمی را باعث شده اند ، خاصه از نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی که تا پایان دوره مورد احترام و اطاعت قانونی است ، تقدیر و تشکر می نمایم و برای همه این عزیزان و طرفداران محترمشان آرزوی توفیق در مراحل زندگی داشته و خود را از هم اکنون برادر و خدمتگزار همه آنان میدانم.

در پایان از فرمانداران محترم ، بخشداران گرامی ، هیأت محترم نظارت شورای نگهبان ، هیأت های محترم اجرایی و نیروهای امنیتی و انتظامی که انتخابات این دوره را با تدبیر و آرامش و مطابق قانون برگزار کرده و زمینه را برای حضور کاندیداها و مردم فراهم نموده اند صمیمانه سپاسگزارم.

والسلام

عبدالوحید فیاضی

نماینده منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی