بی مقدمه صاف میخوام برم سر اصل مطلب. به عنوان یک جوان علاقه مند به سیاست که چند ساله فعالیت های فرهنگی و سیاسی انجام میدم و از دوران دبیرستان پیگیر اوضاع سیاسی شهر و کشور هستم تقریبا از همه صحبتها و موضع گیریهای آقای ناطق درباره مسایل مختلف اطلاع دارم . چیزی که واقعا برام به شدت تکراری،خسته کننده و ملال آوره اینه که ندیدم ایشون جایی صحبت بکنن و نصف سخنرانیشون راجع به خودشون نباشه. رفقایی داشتم که اهل مازندران نبودن و دانشجوی نور بودن و به من میگفتن ما که چند بار پای سخنرانی آقای ناطق نشستیم خسته شدیم بس که حرفهای تکراری و من من شنیدیم.

آقا جدا واسه من سؤاله .آقای ناطق - که تشت رسوایی حمایتشون از موسوی و فتنه گران از آسمون به زمین افتاده – میزبان برنامه بزرگداشت نه دی میشه میره پشت تریبون و باز هم حرفهای تکراری ... «من» اولین مقلد امام بودم «من» اولین مقلد مقام معظم رهبری بودم. «من» دوتا عکس با امام دارم . «من» دانشگاه آووردم «من» اتوبان ساختم، من من من... جالبتر از همه دوتا جلسه اخیر ایشون با دانشجوها بود که یکی در سالن نیما و دومی در فضایی کاملا علمی و دانشجویی یعنی رستوران بهارستان به صرف نهار برگزار شد. حتی در این جلسه هم ایشون به بحث جدید و البته شیرین «من» پرداختند و کلی شکسته نفسی کردن! حتی با عباراتی توهین آمیز فرمودند که اگر «من» نبودم شماها نبودید! باز هم «من» اولین مقلد امام و مقام معظم رهبری بودم هیچکس از «من» سبقت نداره من... من... من .... حرف من اینه آقای ناطق شما در طول هفت دوره نمایندگی (البته غیر از یکی دوماهه مونده به انتخاباتها که البته تر این دوره توجهی که به جوونا کردن بی سابقه بوده چون بیشتر نیاز داشتن) کجا بودی؟ چرا تا الان سراغی از دانشجوها نمیگرفتی؟ چکار کردی براشون؟ حالا که بعد از قرنی دانشجوها رو جمع کردی به جای اینکه از مشکلاتشون بپرسی به درد دلشون گوش کنی گزارش کارهای انجام شدتو بهشون بدی بازم داری از خودت حرف میزنی؟ بازم داری منم منم میکنی؟ بازم «من» آنم که رستم بود پهلوان؟ خودت انصاف بده ، بس نیست؟

آقای ناطق به خدا خسته شدن مردم. اصلا شما همه کاره اصلا ما میگیم اگه شما نبودی این انقلاب نبود دیگه از این بالاتر که نمیشه گفت!! ولی دیگه بسه. مردم خسته شدن . جوونا خسته شدن باور کنید حتی پیرمردا هم خسته شدن. فضای نور و محمودآباد نیاز به هوای تازه داره. نیاز به کسی داره که از ده تا کلمه ای که میگه نه تاش «مردم» باشن نه «من».

حرف آخر: آقای ناطق؛ دوره «من» تمام شد ، این دوره دوره «ما»ست. ما «مردم» ما «جوونها»...